Hem > Vardagligt > Jag känner mig faktiskt begåvad

Jag känner mig faktiskt begåvad

Vad säger man om inlägg som dessa? Fick på Passagens debatt idag.

alia28
11.feb.2010, kl.13:44
nämen hej o hej då
orkar inte diskutera med trångsynta faemenistnassar som tycker det är oki med att kvinnan förtrycks genom att gå halv naken för att behaga männen som skall dregla efter dig skall du inte ligalisera trafficking när du änndå är igång förnedra kvinnan så mkt ni kan. JA TILL HIJAB DET ÄR MIN FRIA VILJA MIN FULLA RÄTT ATT ANNVÄNDA fredrika fegis bremer

How I love them… jag känner verkligen hur jag utvecklas av sådana inlägg. Jag känner mig faktiskt rätt intellektuell, smart och begåvad när jag får sådana inlägg av folk.

Jag var bara tvungen att dela med mig av min glädje.

Er,

Fredrika Fegis Bremer

Kategorier:Vardagligt
  1. 11 februari, 2010 kl. 15:03

    Hehe, keep up the good work.

    //Weilyn, tycker inte riktigt om bilden på den hexagonala figuren som dyker upp vid hans kommentarer…

  2. 11 februari, 2010 kl. 15:46

    Nu är det nya figurer 😀 Din figur ser rätt förbannad ut, ho ho 😀

    • 12 februari, 2010 kl. 07:24

      Jisses! Den där kommer jag att se i mina mardrömmar!

      //Weilyn, sover

  3. SDS
    18 februari, 2010 kl. 13:42

    Mmm Muslimer ni har inga rättigheter i Europa, och de ni har ska försvinna.
    Usch usch JA som allt annat skadligt som tar sig in på områden de inte har att göra på. Det är för mesta dela obildade Muslimska Araber som tar sig hit. Det väldigt Intressant att antisemiterna ifrån Öst har en så giftig påverkan på Europa.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

