Hem > Jämställdhet, Samhälle > Mördare frias…

Mördare frias…

Nu kan i stort sett vem som helst mörda någon och komma undan med det. Bara så enkelt som att påstå att man inte vetat att en person legat död i fyra dygn kan sätta en på fri fot. Det har denna artikel bevisat. Tycker det är märkligt att killen inte på flera dagar kollat vad sambon gör. Det känns rätt onormalt att man ligger knäppstilla i sängen i flera dygn, utan att gå på toa, äta eller ens andas.. klart mannen visste om att han dödat henne. Han bara kör ett himla spel. Jag menar, stor chans att man bara råkar dö sådär helt plötsligt just där. Då borde ju fler människor bara dö utan anledning. Men med bra pengar kan man få en riktigt jävlig advokat som kan hitta på allt möjligt som folk köper.

Så är man lite less på sin sambo och vill ha henne/honom ur världen, kan man bara spela oskyldig så går allt bra..

  1. Ingenjören
    7 september, 2010 kl. 13:34

    och av någon anledning har detta fall inte varit följetång på ‘fria nyheter’ och ‘politiskt inkorrekt’.

    • 8 september, 2010 kl. 08:29

      Vi får hoppas det kommer, jag är nyfiken på detaljer kring det här!

  2. mieittte
    8 september, 2010 kl. 06:35

    Jag börjar bli så less på alla dina inlägg som du gör samt att jag överväger anmäla dig för ”övergrepp i rättssak”.
    För dig verkar allting vara klara hur det nu än skulle förhålla sig rättslig sammanhang. Hur skulle ljud i källar ljuda om det varit han ?
    Sluta dömma folk innan du är åtminstone mer säker på din sak!

    • 9 september, 2010 kl. 12:47

      Om du är less på mina inlägg behöver du inte besöka min blogg mer. Det är ju ingen som tvingar dig. Detta är min blogg och i bloggar brukar man skriva om vad man själv tycker och tänker. Om du inte gillar vad jag tycker och tänker, besök inte min blogg.

      Det finns f.ö. ingenting du kan anmäla mig för. Jag kommer att polisanmäla dig om du fortsätter bete dig illa mot mig i min blogg.

      • 11 september, 2010 kl. 11:27

        Hur lyckas din blogg dra till sig så många märkliga människor?

        //Weilyn, frågvis

        • 11 september, 2010 kl. 21:45

          Ptja, är man politiskt inkorrekt så får man väl det, haha. Och särskilt om man är politiskt inkorrekt, icke extremvänster och samtidigt för jämställdhet så är det något som inte går ihop så då blir folk konfunderade.. I guess 🙂 Sen är det ju Internet.. somliga tänker nog inte på att det är en verklig människa som sitter där bakom för i irl hade de knappast vågat bete sig på samma sätt tror jag 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

