Hem > Jämställdhet, Samhälle > Diskriminering helt ok..

Diskriminering helt ok..

Litet experiment kring hur demokratiskt och jämställt Sverige är 2010:

1 Gå till http://www.sammalika.net
2 Välj kategorin ”Politik 2010”
3 På fjärde frågan, svara att du eller din polare röstar på Sverigedemokraterna

Slutsats:

I Sverige blir man bannad, utfryst och förolämpad om man hyser vissa åsikter. Luktar det fascism och diktatur, månne?

  1. sara
    29 november, 2010 kl. 13:18

    Hahaha. ”Åh, nej, jag fick inte använda testet”.

    Ni sverigedemokrater är såna gnälliga jävla offer!!

    • 30 november, 2010 kl. 11:32

      Ja fyfan vad gnällig man är om man vill behandlas rättvist. Fyfan vad människor som diskrimineras är gnälliga. Vi kan lika gärna lägga ner hela DO för alla som anmäler kränkningar och diskrimineringar är så otroligt gnälliga.

      Dessutom har jag inte någonstans skrivit att jag är Sverigedemokrat, den slutsatsen drog du helt själv bara för jag påpekade en diskriminering.

      Men bra, då vet jag det att nästa gång muslimer t.ex. inte får tillträde till ett visst arrangemang, ska de inte klaga för då är de gnälliga.

      Om du som kvinna inte får gå in på en viss sajt för att du är kvinna och skaparen anser att kvinnor är korkade och idioter, så ska du inte gnälla. Gött!

      (Obs. Sarkasm)

  2. 2 december, 2010 kl. 23:50

    Vi var tvungna att lyssna på en föreläsning i skolan igår. Någon från expo pratade i två timmar om hur korkade sverigedemokrater är, hur goda och laglydiga medborgare invandrare är, och hur sverigedemokraternas retorik kan leda till inbördeskrig och folkmord… dead fucking serious.

    //Weilyn, röstar nog SD i nästa val också, om inte annat än för att jävlas

    • 5 december, 2010 kl. 16:25

      Fyfan, jag hade fått spader. Om inte det är aktiv utfrysning och smutskastning så heter jag Dr Alban =/

  3. 24 december, 2010 kl. 14:44

    God Jul

  4. 5 april, 2011 kl. 19:27

    gjorde testet 2 ggr… först klicka jag i att bara jag röstat, stod typ det du skrev, sen att min kille gjorde det, då stod det Vänta lite nu…

    Hur fan kan du umgås med någon som röstar på Sverigedemokraterna?

    Återkom när du lyckats tala honom/henne till rätta.

    (Redan fått din testkamrat på bättre tankar? Snyggt! Klicka här för att fortsätta testet.)

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

