Hem > Samhälle, Vardagligt > Lite ditt och datt

Lite ditt och datt

Hej alla,

Jag har inte skrivit någonting på ett bra tag. Om sanningen ska fram beror det mest på att jag inte orkar. Jag blir så förbannad och arg på att läsa alla nyheter om hur rasistiska alla människor är som inte vill ha fri invandring. Kvinnor våldtas, äldre får ingen vård, skolor blir sämre.. det är vardagsmat. Och nästan aldrig utvisning heller, det är ju rasistiskt.

Läste om en händelse med en somalisk man, tror jag det var, som våldtagit flera olika tjejer. Han visade också väldigt bristande respekt, då han tog stryptag och annat smaskigt på dem. Först fick han utvisning men han överklagade och får nu stanna, för man menar att han riskerar att dödas om han blir utvisad. Mannen kunde inte ens svenska utan fick ha tolk under rättegångarna. Det är vardagsmat att Sveriges  kvinnor inte är värda ett skit.

Man läser ju också om alla kvinnor som tar livet av sig efter våldtäkter. Det bryr man sig heller inte om. Kanske borde man börja med att ta hand om våldtäktsmännen och utvisa de som begår upprepade och/eller rejält hänsynslösa våldtäkter (hur nu en våldtäkt kan göras med respekt..).

Jag blir så arg på detta; så arg och ledsen. Jag är glad jag inte är ett uppenbart mål för dessa våldtäktsmän, dvs. tjej på 15 bast. Nu är jag förvisso rejält blond och folk tror jag är runt 20, så visst, om någon är riktigt desperat så.

Vi får se när jag skriver något nästa gång helt enkelt. Bloggen finns kvar och kanske kommer jag byta inriktning eller så fortsätter jag när jag känner styrka.

Förresten, en fråga till er: känner ni till något bra fackförbund som inte är så förbaskat vänsterorienterat och ska snacka skit om SD som både SKTF/Vision och Jusek gör? Känner ni även till någon bra nyhetstidning som inte är vänsterdriven? Dvs. inte Aftonbladet, Sydsvenskan, Expo och Expressen och liknande.

Ha det gott mina vänner!

Kategorier:Samhälle, Vardagligt
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

