Hem > Jämställdhet, Samhälle > Lämnat stan…

Lämnat stan…

Hej på er! Jag har nu flyttat ut från stan. Jag är glad att slippa alla problem och tjafs inne i stan. Jag kan numera gå ut tryggt om kvällarna och behöver inte låsa fast min cykel med femtioelva cykellås; jag får ha min cykel i fred. Jag slipper också bli kallad massa skällsord. Det enda som är lite jobbigt och ettrigt är möjligtvis att myrorna gillar att bygga bo under stenplattorna haha.

Vill passa på att visa er det här: Uppdrag granskning om muslimsk kvinnosyn. Riktigt galet. Var är Sveriges så kallade feminister? Tiger som muren givetvis för att det inte handlar om, enligt dem, rätt sorts män…

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

