Hem > Jämställdhet, Samhälle, Vardagligt > Inte den skarpaste kniven i lådan…

Inte den skarpaste kniven i lådan…

Alltså nu har det fan gått för långt. Jag har aldrig gillat den där Timbuktu men nu har det gått för långt! När man uppmanar till misshandel och våld har det gått för långt.  Jag tänker givetvis på hans fina hatiska sångtext om att dunka Jimmie Åkesson gul och blå och hissa upp honom i en flaggstång. Det är fan inte normalt alltså att skriva sådana texter…

Anledningen till att jag känner att det rätt från min sida att legitimera de här hoten är att jag själv får utstå 15-20 mordhot från Sverigedemokrater varje dag.

Haha, ja men just det ja! Det köper jag absolut. Japp, 15-20 mordhot per dag från Sverigedemokrater per dag. Ringer dem upp och presenterar sig som Sverigedemokrat och hotar honom till livet? Och varför polisanmäler han inte det då? Jag lovar det blir fart på det och skadestånd ska till och fan och hans moster..

Men eftersom jag blev kallad hora i princip regelbundet när jag bodde inne i stan, ger det då mig rätt att döma ut den typ av män som gjorde detta och uppmana till våld? Hur hade det låtit om jag sjungit att jag vill dunka alla arabiska män gula och blåa? Inte helt ok!  Nepp, rasism direkt. Nej, givetvis är det inte ok, det fattar väl alla som har ett humant sätt att se på människor, kan jag tycka. Synd vi inte är många..

Den där Timbuktu verkar förakta det han själv tillämpar. Han gillar inte fascism och rasism men han själv uppmanar till misshandel om man inte tycker likadant som han. Och vad har Jimmie Åkesson gjort honom, anyway? Är det kanske Åkesson himself som ringer 15-20 gånger per dag och mordhotar?!

Jävla pucko.

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

